خاکریز

خط مقدم سیاست

خاکریز

خط مقدم سیاست

سفر همسر خاتمی برای ملاقات با مهدی هاشمی

در آخرین ملاقات صورت گرفته عماد فرزند محسن هاشمی، زهرا و نفیسه اشراقی روز دوشنبه جهت ملاقلات با فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی با پرواز امارات ایران را به مقصد دوبی ترک کرده اند .

"صراط" - با وجود اینکه ماهها از صدور حکم جلب فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می گذرد ، نه تنها وی به ایران بازنگشته بلکه تاکنون جلسات متعددی را با برخی از رابطین سران فتنه در انگلیس و دوبی برگزار کرده است .
به گزارش صراط مهدی هاشمی لندن نشین که ابتدا به بهانه ماموریت از طرف دانشگاه آزاد از کشور خارج شد ظاهرا دیگر قصد بازگشت به ایران را نداشته و ملاقاتهای خانوادگی و کاری خود را با اقوام و آشنایان در لندن و در برخی موارد هم در دوبی انجام می دهد .
شنیده ها حاکی از آن است که در آخرین ملاقات صورت گرفته عماد فرزند محسن هاشمی، زهرا و نفیسه اشراقی روز دوشنبه جهت ملاقلات با فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی با پرواز امارات ایران را به مقصد دوبی ترک کرده اند .
هنوز از محتوای ملاقات مذکور خبری به دست نیامده است .
این ملاقات ها در دوبی برای مهدی هاشمی به امری عادی تبدیل شده و ظاهرا وی دیگر به ایران بازنخواهد گشت .
گفتنی است چندی پیش خبری پیرامون ملاقات محمدرضا خاتمی با مهدی هاشمی در آلمان در رسانه ها منتشر شد که این خبر توسط خاتمی تکذیب گردید .
نظرات 1 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.asanrank.com

سلام گلم خوبی میخوای آمار شمارشگر وبلاگتو منفجر کنی زود بیاتو اسان رنک ثبت نام کن و وبلاگت هم ثبت کن حتما صفحه راهنما رابه دقت مطالعه کن ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد