خاکریز

خط مقدم سیاست

خاکریز

خط مقدم سیاست

حواشی جشن فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد

شب گذشته در سالن حوزه هنری مراسم  فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد برگزار شد که با حاشیه های فراوانی روبه رو بود.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»،این مراسم که همچون سایر مراسم های دانشگاه آزاد با ولنگاری اخلاقی همراه بود در محلی که باید به ترویج فرهنگ و هنر ایرانی باشد برگزار شد.راسم که با سوت و کف ها و نیز گاها حرکات موزون همراه بود در این حواشی همیشگی برنامه های دانشگاه آزاد محدود نشد و رشید پور مجری برنامه هم به تیکه پرانی های عمدتا سیاسی پرداخت.

با توجه به آنکه رضا رشید پور که اسفند ماه پیش در مراسم انجمن تهران که در دانشکده داروسازی با بزن برقص همراه بود مجری بود، برای برنامه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه نیز به اجرا پرداخت.

رشید پور در حین مراسم که از صحنه های غیر اخلاقی و زننده چون دست دادن دختر و پسر و سایر حرکات غیر اخلاقی پر  بود به جوانی که در وسط مراسم انگشتانش را به نشان Vبالا گرفته بود، گفت:«خوب شده جدیدا مد شده هرکی میخواد شادی کنه این کارو می کنه....»

رشیدپور در ادامه با خواندن قسمتی از شعر سعدی با مطلع :«جماعتی که نظر را حرام می گویند/ نظر حرام بکردند و خون خلق حلال» قصد داشت پارتی شب گذشته دانشگاه آزاد را اندکی رنگ و بو ی سیاسی بدهد.

دست دادن اساتید مرد و دانشجویان دختر و ژست های ناهمگون برای عکس یادگاری گرفتن گوشه ای از رفتارهای غیر دانشجویی بود که شب جمعه اول مرداد ماه در حوزه هنری برگزار شد.

سئوال اینجاست که مسئولین به اصطلاح فرهنگی حوزه هنری آیا قصد دارند همواره امکاناتی که از بودجه بیت المال آب می خورند در اختیار goodbyeپارتی های اینگونه قرار دهند؟

لازم به یاد آوری است چند هفته پیش در انبار حوزه هنری آتش سوزی به وقوع پیوست که به آثار هنری موجود آسیب جدی وارد شد.

قابل توجه مخاطبان محترم آنکه به دلایل حرمت شکنی و عفت شکنی از ارائه تمام افعال صورت گرفته و تصاویر موجود معذور هستیم و آنچه در متن خبر آمد و در عکس ها نشان داده شده است تنها بخش کوچکی از این مراسم است.

با عرض پوزش به علت بی حیایی زیاد نتوانستیم عکسی به نمایش بگذاریم.

نظرات 1 + ارسال نظر
در راه مانده چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ http://hoda90.persianblog.ir/

سلام
وب خوبی دارید
امام (ره) کجا
هاشمی کجا
اگه یک ذره غیرت داشت نمی زاشت دخترش با ضد انقلاب مصاحبه کنه
به ما هم سر بزن
(اگه اجازه بدید می خوام لینکتون کنم ُ انشاالله اجازه میدید )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد