خاکریز

خط مقدم سیاست

خاکریز

خط مقدم سیاست

وضعیت آقای هاشمی نگران کننده شد !

آقای رفیقدوست در جدیدترین بیان خویش که در تاریخ 2-5-89 بر روی خبرگزاریها منتشر شد ، سئوالاتی را در رابطه با آقای هاشمی رفسنجانی و خانواده ایشان پاسخ داده است .

از جمله اینکه درباره ی فرزند ایشان مهدی هاشمی گفته است : مگر امام خمینی توانست جلوی سید حسین را بگیرد !


لجمن : سید حسین خمینی یکی از نوه های امام (ره) بود که درهمان اوایل انقلاب ، وقتی بر روی نیروهای کمیته اسلحه کشیده بود ، امام فرمودند : او را دست بسته پیش من بیاورید و هر اقدامی کرد شما هم مقابله به مثل کنید .(صفارهرندی در برنامه دیروز ، امروز ، فردا )

یا اینکه درباره ی احتمال استعفای ایشان گفته است : من اخیراً که با ایشان دیدار کردم، آقای هاشمی گفت اگر آقا واقعا اجازه دهند من به قم می‌روم اما ایشان اجازه نمی‌دهند .


لجمن : اولاً آقا نه ، امام خامنه ای (حضرت ماه ) . ایشان هنوز از موضع 21 سال پیش برنگشته و مانند همانروزها که گفته بود : به جانشین امام ، امام نمی گوییم ! لفظ آقا را به صورت خیلی عامیانه به زبان می آورند که جای بسی تعجب است .


اما دو مطلب فوق روی صحبت ما نیست . روی سخنم با جمله ی زیر است که عرض می شود .

آقای محسن رفیقدوست درباره اختلاف نظرهای آقای هاشمی رفسنجانی با امام خامنه ای هم اینگونه گفته است : ‌امروز آقای هاشمی در هیچ موردی به جز ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد با رهبری نظر مخالف ندارند. به هر حال ایشان به عنوان یک انسان 76 ساله، معتقد است آقای احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری مناسب نیستند. البته این نظر را خیلی‌های دیگر هم می‌گویند اما آنها مهم نیستند. آقای هاشمی مهم است.


لجمن : جناب آقای اکبر هاشمی رفسنجانی ! پس التزام عملی به ولایت فقیه چه می شود ؟! شما که سیلی خورده ی این انقلاب هستید ، اگر این التزام را نداشته باشید ، از ما بچه های نسل سوم چه انتظاری می توان داشت .


آقای اکبر آقا ! نظر رهبری را نمی پذیرید ، نپذیرید (این مسأله را در قیامت جوابگو باشید ) اما رأی 24 میلیونی مردم را چه می گویید .

شما مهمترید یا 24 میلیون انسان دلباخته ی به ولایت و انقلاب اسلامی ؟ معلوم است شما مهمترید ! اگر شما برای این انقلاب تظاهرات کردی ، ما هم تظاهرات کردیم ( نهم دی یادت نره ) .

اگر شما سخنرانی کردی ، ما کم سخنرانی گوش ندادیم.

اگر شما امام را دیدی ، ما کم عکس امام را نبوسیدیم .

اگر شما زندان کشیده ای ، ما کم زخم زبان از منافقین داخلی برای این انقلاب نشنیده ایم که هزار بار بدتر از زندان است .

شما فقط یک سیلی بیشتر از ما خورده ای که لطفاً بیا یک سیلی به ما بزن و راحتمان کن !


لجمن : آقای اکبرخان ! لطفا سری به خامنه ای دات آی آر بزنید و استفتاء جدید حضرت ماه را در آنجا ببینید که ایشان ملاک التزام عملی به ولایت فقیه را اینگونه بیان می دارند : ... و همین که از دستورات حکومتى ولى امر مسلمین اطاعت کنید نشانگر التزام کامل به آن است.

آقای هاشمی ! تنفیذ حکم ریاست جمهوری را مصداقی از حکم حکومتی ولی امر مسلمین می دانید یا خیر ؟ قوانین جاری و ساری نظام اسلامی را چه طور ؟


لجمن : لطفا کمی به خود بیایید و دست از این لجاجت بردارید . از خوانندگان محترم معذرت می خواهم ولی به خاطر شدت ناراحتی ام از جمله ی آقای رفیقدوست که از قول آقای هاشمی بیان کرده اند ، مجبورم مطالبم را با شعاری از راهپیمایی تاریخی نه دی 88 به پایان ببرم ، که در یک شعار برگی نوشته بودند :

ایران که باغ پسته ی بابات نیست .

همین ! 

با تشکر از این جا لجمن است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد